ავტორი: Maka Asatiani
მესამე თაობის დინასტიის წარმომადგენელი - სილვია ვენტურინი ფენდი სულ ოთხი წლის იყო, როდესაც მემკვიდრეობით „Fendi-ის” მოდის სახლი გადაეცა. მაშინ, 1965 წელს გვერდში კარლ ლაგერფილდი ედგა და მთელს თავის ფანტაზიას „ფენდის” მარკის ტანისამოსში აბანდებდა. ორმოცი წლის შემდგომ ბრენდი ფრანგულ „LVMH” ჯგუფს ეკუთვნის. ამის მიუხედავად, სილვია ამტკიცებს, რომ კომპანიაში არაფერი შეცვლილა.
სხვა იტალიური მარკებისგან განსხვავეიბით „ფენდი” არა მილანში, არამედ რომში დაფუძნდა. კომპანიის ისტორია 1925 წელს დაიწყო. დებმა ეოდორა და ადელ ფენდიმ რომში „Fendi-ის” პირველი ბუტიკი გახსნეს. ჩანთები და პალტოები მათ ძირითად პროდუქციას წარმოადგენდა. ოჯახის დახმარებით ბიზნესი სწრაფად განვითარებადი გახდა. და ასე მემკვიდრეობით, დედიდან ქალიშვილზე გადადიოდა.
კომპანიის სიმბოლო – ორი გადატრიალებული „F” მხოლოდ სამოციან წლებში გაჩნდა. გერმანელმა კარლ ლაგერფილდმა მას თავისი შტიხები დაუტოვა და მსოფლიოში პოპულარულ ბრენდად აქცია. დიზაინერმა ტანისსამოს ბეწვი და ტყავის ელემენტები დაუმატა. „Fendi-ის” აქსესუარები კი გარდერობის განუყოფელი და აუცილებელი ატრიბუტიც გახდა.
იხილეთ ვრცლად>>> blog.brand.ge