ხულიგნური მარკეტინგი

Posted 9:00 PM by Nina in თემები ,

porsche-vw-ad2

ხულიგნური ანუ არაფორმალური მარკეტინგი არის პრომოუშენის  მიუღებელი ფორმა.

მარკეტინგის ამ პროვოკაციული მეთოდის მაგალითებს შეიძლება წავაწყდეთ ისეთ ადგილებში სადაც ყველაზე ნაკლებად ველით. სრულიად მოულოდნელი ფორმებით.ძირითადად ასეთი   არასტანდარტული კამპანიები ტარდება მინიმალური რესურსით, მაქსიმალური შედეგის მისაღწევად და ავტორისაგან მდიდარ ფანტაზიის უნარს მოითხოვს.

 

აი, ხულიგნური მარკეტინგის ერთერთი მაგალითიც Porsche – VW Fusion

porsche-vw-ad1

http://www.babez.de/



1 comment(s) to... “ხულიგნური მარკეტინგი”