ხულიგნური ანუ არაფორმალური მარკეტინგი არის პრომოუშენის მიუღებელი ფორმა.
მარკეტინგის ამ პროვოკაციული მეთოდის მაგალითებს შეიძლება წავაწყდეთ ისეთ ადგილებში სადაც ყველაზე ნაკლებად ველით. სრულიად მოულოდნელი ფორმებით.ძირითადად ასეთი არასტანდარტული კამპანიები ტარდება მინიმალური რესურსით, მაქსიმალური შედეგის მისაღწევად და ავტორისაგან მდიდარ ფანტაზიის უნარს მოითხოვს.
აი, ხულიგნური მარკეტინგის ერთერთი მაგალითიც Porsche – VW Fusion
1 comment(s) to... “ხულიგნური მარკეტინგი”