„მე-ადამიანი” მშვიდობისა და ადამიანის უფლებების სამხრეთ კავკასიური კინოფესტივალი

Posted 7:00 PM by anano in თემები , , , , ,

ავტორი – cityfrom

მშვიდობისა და ადამიანის უფლებების მე-3 სამხრეთ კავკასიური კინოფესტივალი ”მე ადამიანი”
თბილისი 22-24- ოქტომბერი 2009

მისამართი : საქართველოს ეროვნული მუზეუმის აუდიტორია, ფურცელაძის ქ. 2;

დასწრება თავისუფალია.

ფილმები ქართულ ენაზე ინგლისური სუბტიტრებით.

“მე ადამიანი” უნიკალური ფესტივალია “ბორბლებზე” ( www.ya-chelovek.caucasus.net ), რომელიც სამხრეთ კავკასიის მაყურებელს შერიგების, ადამიანის უფლებებისა და კონფლიქტების მშვიდობიანი მოგვარების თემებზე შექმნილი ფილმების ჩვენებით აერთიანებს. სამხრეთ კავკასიაში 7 სექტემბრიდან 4 ნოემბრამდე 26 ამგვარი ფესტივალი ჩატარდება.

იხილეთ ვრცლად...

http://cifyfrom.wordpress.com/



0 comment(s) to... “„მე-ადამიანი” მშვიდობისა და ადამიანის უფლებების სამხრეთ კავკასიური კინოფესტივალი”